Shopping lista

2009-09-18 ♥ 13:15:25

Sist jag var i Ullared tyckte ni att jag hade en jätte lång lista,
 men tror denna är längre ni får avgöra ;)

Jessica, tack för kommentarerna.. Blir nyfiken på vem du är, känner vi varann? =)



Hygien:

  • 15st Våtservetter
  • 5 st Tvättlappar
  • Deo

Tillbehör:

  • 2st Dra på lakan
  • 1 Spjällsängsskydd
  • 2 paket nappar + napphållare
  • 4st flaskborstar
  • 1 Badcape (barbapappa)
  • 1 Amningskudde
  • 1 Vällingdoserare
  • 1 Tjock filt
  • Matset
  • Bitringar

Babykläder:

  • Vantar,mössor, polokrage
  • Strumpor
  • Hakklappar
  • 2-3st Pyjamaser Strl 62,68,74
  • Byxor&Tröjor Strl 62
  • Scarfs

Övrigt:

  • Handdukar
  • Sparbössa
  • 2st Gipsavgjutningar
  • Fotoalbum
  • Tennisbollar
  • Sytråd

Kläder till mig:

  • Jeansleggings
  • Spetshipster
  • Bh
  • Förhoppningsvis en del annat =)


Lääängtar så till på tisdag


Älskar min familj <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0