Han sa mamma

2010-04-11 ♥ 11:08:28
Insåg precis att jag inte berättat att Yosef sa mamma för ungefär en månad sen. Jag var på väg ut ur vardagsrummet och då blev han ledsen och började säga mamma. Sen dess har han kallat både mig och älsklingen för mamma. Han har försökt att säga pappa nu i ca 2 veckor men, låter så himla gulligt.

Krypandet närmar sig, nu ställer han sig på knä så nu är de bara tekniken som fattas. Sen blir de full rulle har jag förstått, så jag njuter faktiskt lite av att han inte kan krypa än men hoppas ändå att han lär sig de snart.


I fredas var vi och lunchade med Ann-Sofie och Johan, efter lunchen tog vi en liten runda på stan. Ann-Sofie kunde inte motstå att köpa en jacka till Yosef så snäll som hon är. Han kommer se så tuff ut i den i höst ;)




Om en vecka åker vi till e-tuna på en sen påsk middag, ska bli så mysigt att umgås med familjen hela dan. Synd att man inte hinner träffa vännerna också.


Imorron ska de vara soligt och min älskling är ledig =) så imorron ska vi ta en promenad tillsammans och bara mysa utomhus

Nu ska pussa sönder min prins

Kommentarer
Postat av: alicia

åhh sötnosen va duktig han är :) <3

2010-04-11 @ 11:21:33
Postat av: Emma

ÅÅÅÅH DUKTIGA KILLEN :d längtar med, sorry att jag skrev så drygt som jag gjorde var inte meningen kändes bara skumt med så sent :) snart ses vi! <3

2010-04-11 @ 12:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0