Shopping lista

2010-04-30 ♥ 10:40:26

Som alltid skriver jag in min shopping lista till Ullared här :)

                                  Yosef:

* Top to toe wash                 * Nivea Sun pocket size
* Våtservetter/Tvättlappar    * Barnplåster

* Regnkläder/Galonvantar     * Strumpor Anti halk
* Mössa/Keps                       * Shorts/Badbyxor                     
* 4-5st Bodys Strl.86            * 2-3st kortärmade bodys Strl.86 
* Piketröjor                          * 2-3st tjocktröjor Strl.86
* Pyjamser Strl.86                * Kläder Strl.92
* Heltäckande hakklapp

* Flaskborstar                       * Simringar
* Hink,Spade,Former             * Termos till burkmat
* Leksaker                            * Parasoll till vagn
  

                                  Hem:

* Disktabletter                      * Fotoalbum
* Hand/fot avtryck                * Handdukar
* Sodastream smaker


Jag själv vill i princip ha en helt ny garderob så ingen ide att jag skriver en lista. Har sett en skit snygg handväska där som jag hoppas finns kvar... de va länge sen jag köpte en handväska.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0