Tisdag

2010-04-14 ♥ 10:35:54
Igår var en bra dag, vaknade upp med ett städhumör så jag städade hela lägenheten och tvättade lite. Lagade lunch, gjorde iordning oss och gick ut och mötte Nina&Vincent. Efter en stund i lekparken gick vi till Solna centrum och där mötte vi uppp Ann-Sofie.  Vi ska inte ens tala om vad hon gjorde i Solna =P
Sen igår kväll hade vi mys här hemma framför tv'n.

Idag fortsätter solen att skina, man blir på så bra humör, så efter Yosef ätit lunch ska vi ge oss ut, får se vad vi ska göra. Ann-Sofie ska till Solna idag också. Tror älsklingen skulle byta däck på bilen idag efter jobbet.

Jag ska ta och fixa balkongen idag så de blir lite mysigt där ute också =)

Igår lyckades Yosef backa nåra meter, de har inte gjort förutså nu kommer han nog krypa snart.. blandade känslor inför de.. haha =P nee de ska bli kul. Min lilla bäbis börjar bli stor nu =)

Ullaredsresan blir av tidigare, vi hade tänkt att åka en fre,lör en sön men pratade med Nina (som är där en del) och de är bäst att åka mitt i veckan så vi ska åka en tis eller ons istället. Har kollat datum när älsklingen är ledig nu får han bestämma vilket av datumen vi ska åka :D Ska bli såååååååå kul

Nu ska jag äta frukost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0