18/8 -10 En dag att minnas

2010-08-18 ♥ 22:49:40
Grattis till min älskling som fyller 29år idag.. tiden går fort, han var 24 när vi träffades.
Älskar dig mitt liv <3 Du och Yosef är mitt allt!


Åh vilken present han fick.. Yosef har tagit gått helt själv flera ggr idag =) Så duktig våran son, vi är så stolta.
(Igår var vi och lekte med Nina&Vincent.. och Vincent gick omkring jag tror de fick igång Yosef).


Idag har Karin vart här och myst med oss hela dan till för en liten stund sen.. de har vart en jätte bra dag =)

På fredag ska vi till fotografen och ta 1års bilder på Yosef och sen ska vi in till stan direkt och träffa mormor och Ingagreta =) ....och på fredag börjar älsklingens semester :D hoppas den blir lite rolig trots att han fastar.


Kommentarer
Postat av: Carro

Hoppas det går lika fort för mig! :D haha. Samtidigt så blir jag lite osäker om det var slempropp eller inte, men slemmigt var det iaf.

2010-08-30 @ 21:30:21
URL: http://carrox.blogg.se/
Postat av: carro

Tänk om det hade kunnat hända mig också, men icke. Här är det lugnt som sjutton. Knappt någon färvärk ens idag. Men bebis kommer väl när h*n är redo, så det är väl bara att stå ut. :/

2010-09-04 @ 17:45:13
URL: http://carrox.blogg.se/
Postat av: Carro

Nej, det blev inga värkar inatt heller. Jag kan inte förstå att man längtar efter att få ont så mycket som jag längtar nu. Haha.

2010-09-07 @ 09:13:50
URL: http://carrox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0