Bokrea

2010-02-25 ♥ 14:12:32
Idag shoppade jag loss på Bokrean, kom hem med sju böcker till Yosef. =)




Imorron är de sista dagen på dieten, känns så skönt. Är så sugen på diverse maträtter och ska bli så skönt att få äta normalt igen. Utan onyttigt varje dag såklart. Får se hur mycket jag gått ner imorron, sist jag vägde mig hade jag gått ner 5 kilo.
På lördag vill älsklingen bjuda ut mig på restaurang för att jag klarat dieten, men han vill gå utan Yosef de vill inte jag. Får se hur de blir. Jag är inte redo att lämna bort honom än.

Bäbisen är lite snuvig nu också och då blir han lite extra mammig och speciellt pappig... Men de börjar nog bli lite bättre nu, tur att de e några dagar kvar till dopet.

Corner stänger 17 på söndag, de borde vi hinna till! =)

Ne nu ska jag krypa ner i sängen brevid min älskade bäbis.

Mina killar är mitt allt <3



Kommentarer
Postat av: Emma

pricken är bäst! den hittade jag i mitt rum förut när jag städade haha! :D

2010-02-28 @ 22:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0