Eskilstuna

2010-02-10 ♥ 11:26:20
Dagarna i E-tuna var jätte roliga och välbehövda.. att bara få träffa sin familj och sina vänner utan att stressa var så skönt. Visst saknade vi älskling/pappa men dagarna gick fort.

De första jag gjorde när jag kom till e-tuna var att förlänga håret, tack Jeanine =) .. Ska slänga upp en bild så fort Danijel har klippt de, ser lite kaos ut nu.
På fredan hade jag Sanna och Alicia tjejkväll, god mat och godis och massa sit snack.. sånt behöver man alltid =)
Annars umgicks jag med familjen och en del mer med Alicia =) träffade Ida också såklart =)
Jessi flyttade in i sin lägenhet i torsdags, så vi sov där.. jätte mysig lägenhet.

Imorgon ska vi träffas Karin, finally hon har vart i Zambia i nästan 2månader.. Yosef har säkert blivit jätte stor i hennes ögon. =)

Ikväll hoppas jag att vi ska förbi Heba + familj för att hämta matstolen som Yosef ska få av dem. Äntligen slipper han sitta i bumbon.

Min lilla älskling, mamma älskar dig så mycket. Nu är han helt inne i Benjamins ladgård på barnkanalen medan han sitter i sin gåstol. Jag vill bara äta upp honom! haha.

Ne nu ska jag städa.. ser hemskt ut här och nu får de vara nog.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0