Fotografier

2010-02-18 ♥ 19:47:16
Idag var vi hos fotografen och valde bildern, 4 bilder till en dragspelsram, två mindre förstoringar till våra mammor och en stor förstoring i profil på Yosef. Jätte fina bilder. Super nöjda e vi. Ska bli kul att gå dit när Yosef är 1år och ta nya bilder. Har lagt in bilderna på bilddagboken för den som vill se =)

Min älsklings pojke ligger här brevid mig och pratar för fullt, vill bara äta upp honom! Mamma älskar dig över allt!!
Yosef och jag ska mysa strax älsklingen åkte iväg nyss nåra timmar.. tänkte kolla på filmen på 3an.

Hade förresten en jätte mysig kväll med Karin & Ann-Sofie häromdan. De måste vi göra om snart.

Kanske blir en tripp förbi jobbet imorron, får se.

Nu ska jag pussa sönder min underbara son

Älskar mina killar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0