Uppe med tuppen

2010-02-23 ♥ 08:04:20
Målarna skulle komma 7.30 klockan är 8 nu och dom har fortfarande inte kommit. Jag hade kunnat sova längre, fast jag sov iförsej dåligt för att jag visste att jag skulle upp tidigt. Är glad att jag inte väckte Yosef.
Tack älskling för larmet... hade satt larm på min mobil! ;)


Är för övrigt inte ett dugg avis på Gabbi + familj som drar till Thailand i 2 veckor imorron.

FÖRSVINN NU J*KLA SNÖ!!!!


Längtar till Elviras dop på söndag, att få umgås med familjen. Efter dopet och fikat åker vi till Jessi. Älsklingen ska få se hennes lägenhet och jag ska ha corner. Nån som vet när dom stänger på söndagar?

Ne nu kryper jag ner i sängen igen tills/om målarna kommer.

Älskar mina killar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0