Barnundersköterska

2010-01-31 ♥ 19:53:54
Nu äntligen har jag hittat min utbildning, jag ska bli barnundersköterska. Kursen startar i höst och är på ett år, vet dock inte om den är på distans eller inte men de löser sig. De enda jag måste göra nu innan är att skaffa mig 2250 godkända gymnasiepoäng.. de fattas 300p.

Så nu har jag sökt 2 kurser, först Barn och ungdomssjukvård en 200p kurs och sedan matte a som jag fortfarande inte är klar med och sen är jag behörig. =)

Ska också söka ett sommarvikariat på Danderys neontal och skulle jag komma in på kursen barn och ungdomssjukvård skulle de vara skit bra om jag får ett vikariat.

Hoppas hoppas.

Håll tummarna för mig!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

har inte du fast jobb på en förskola??

2010-02-01 @ 19:20:21
URL: http://theoalva.blogg.se/
Postat av: Annso

Faan va intressant! You go giiirl!! Du gör så rätt så. Kanske jag ska söka den utbilningen och gå tillsammans med dig haha!Kram. Bra blogg du har;D

2010-02-04 @ 18:27:25
Postat av: Karin

You go girl, jag tycker att du gör rätt!!! Första gången jag läser din blogg! Nice..

2010-06-13 @ 15:25:20
Postat av: Anonym

låter jättebra. Men du vet att du måste vara undersköterska innan alltså gått omvårdnad på gymnasiet eller gått den 1åriga undersköterskeutbildningen? är det kunskapsutveckling syd som är skolan?

2010-06-22 @ 17:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0