Finally

2010-01-29 ♥ 19:33:21
Äntligen fick jag tag i en badstol åt Yosef, han kan inte ligga i sin badinsats längre han är för stor.
Ska bli kul och se vad han tycker om den. Han får nog inviga den imorgon, ska köra den i diskmaskinen en gång först..

 En liknande köpte vi i idag.


Nu är bara gåstol som fattas.. förhoppningvis hittar vi nån i dagarna.

Yosef och jag kommer till e-tuna tors-lör nästa vecka om nån är intresserad =)
Gud va vi kommer sakna pappa/älsklingen.

Idag var vi hos fotografen, kommer nog bli jätte fina bilder, får se om 2 veckor ungefär så får vi välja fyra till en dragspelsram och sen ska vi förstora en bild till oss och så vill mamma/svärmor ha en liten förstoring också.

Ne nu ska jag väcka Yosef han har sovit i några timmar nu.

Älskar mina killar mest av allt <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Då får man ta sig in till Eskilstuna då.

2010-02-01 @ 10:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0