Grooming

2010-01-18 ♥ 02:08:38
Har precis kommit upp från ett bad, passade på när Yosef somnade tidigt (runt 12). Hinner aldrig ta ett bad annars, kommer alltid saker i vägen så nu utnyttjade jag tiden. Brukar ändå gå och lägga mig typ nu.
La en ansiktsmask innan badet, efter badet tandtrådade (hur säger man egentligen?) jag mina tänder och nu sitter jag i min pyjamas och känner mig så avslappnad. Hörde yosef vakna till men han ville nog bara ha nappen för han blev tyst kort efter igen, älskligen sov ju med honom.

Hoppas min lilla älskling är frisk imorron, stackarn har mått dåligt hela veckan. Tror jag ska tvinga ut min älskling på promenad imorron, han är ledig och kommer ha sovit ut. Nu väntar vi på att förvaltaren ska komma och bryta upp vårat loss i källaren så vi kan byta, sen kan jag komma och gå som jag vill igen =).

Fanny & Haissam har fortf inte fått nån bäbis, har inget hänt till på fredag blir hon igångsatt. Ska bli kul att ha någon att fördriva tid med  och få hjälpa till lite. Kommer bli mycket promenader, babysim i vår och de ska bli mysigt att gosa med en liten bäbis emellanåt också ;). Kom ut nu lilla bäbisen!!

Imorron börjat jag ett nytt matschema:

Frukost
Lunch bestående av Naturdiet/Allevo Soppa
Mellanmål
Middag
Mellanmål alternativt Naturdiet shake.

Inga sötsaker. Har slarvat rejält den här veckan när jag vart sjuk nu är de stopp med det!

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och fortsätta läsa Sanningen om Gömda tills jag blir trött.

Älskar mina killar mest av allt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0