Ica Maxi

2010-01-04 ♥ 22:07:53
Idag var vi och storhandlade, de var så skönt att komma ut lite. Vet inte om jag berättat att Danijel slarvat bort mina nycklar..så jag är typ fast hemma för vagnen ligger i bilen. ( förrådsnycklen satt juh på min nyckelknippa). Om jag skulle gå ut måste jag tima in de med Danijels jobbtider för jag har ingenstans att ställa vagnen.
Iaf till saken.. känns som att vart man än går så hittar man nåt till Yosef, vi hadr aldrig köpt något klädesplagg på Ica maxi förut men dom här tröjorna var så gulliga, och så var de 50% på dom och de klagar man inte på.

Fram Bak  Den andra tröjan

Vi hittade också cappucino koppar på rea, vi börjar bli lite stroppiga med våran Nespresso ;)
och så hämtade vi ut Latte glasen (irish coffe glas) spm jag hade köpt via Tradera.. nu är de bara espresso koppar som fattas.. haha! Vet inte vart vi ska få plats med allt, de e full smockat över allt nu.
Dags att försöka rensa lite kanske...

Slänger in bilder på kopparna och glasen sen, nu ska jag kolla på Paradise hotel.

Kommentarer
Postat av: pappa

dags att flytta kanske.

2010-01-05 @ 16:18:33
Postat av: Emma Starkko

Ja säger lite som pappa haha ;)

Men både tröjorna o glasen var söta:)

Emil köpte ett helt set med irish coffe glas o så till hans föräldrar i julklapp från Ö&B ;)

2010-01-05 @ 21:31:48
Postat av: Annica

Ja om de vore så lätt.. Vi väntar juh på att våran lägenhet ska bli bostadsrätt och de har tyvärr blivit lite försenat.

2010-01-06 @ 03:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0