Spring spring spring

2010-01-27 ♥ 18:28:21
Idag har de vart full rulle för mig och Yosef...

9.00  BVC .. försov oss så fick stressa dit kom i dit Yosef fick tuberkulos spruta.
10.30 Mammagrupp i stora ursvik, var jätte kul att träffa dom igen de va länge sen jag var med.
Vid ett var jag i sumpan igen... hade tid på BVC kl.15.20 för läkarkontroll... så jag fördrev tid i sumpan, gick till biblioteket och skrev ut lite papper, shoppade på Lindex och köpte lite leksaker på Myrorna. Ska slänga upp bilder.. När vi skulle hem hade snökaoset börjat fy satan va jobbigt de var att komma hem, jag är helt slut nu..
Men innan jag verkligen får koppla av ska jag städa klart lägeneheten och laga mat.

Våran lilla (läs: stora) älskling väger nu 10.085g och är 72 cm lång.

Mitt abonnemang har kommit nu också ska hämta de. Har samma nummer.

Kunde inte motstå nalle puh =)



På Lindex var de 1/2 priset på rea priset så jag kom ut med en del, lite kläder som de kommer dröja innan Yosef kan ha men jag passade på ändå ;)




Bodysar



Hittade lite på Åhlens också, bland annat tossor som matchar mössan Yosef fick i julklapp av moster Emma.
Den blåa mössan kommer från Lindex.




Allt som kom från Lindex skulle ha gått på 500spänn men fick allt de för 250 =)
Leksakerna fårn myrorna gick bara på 80kr.

Så de va min dag.. Nu ska jag börja med maten.

Älskar mina killar <3 På fredag ska vi till fotografen med Yosef =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0