Undersköterska

2010-01-21 ♥ 14:23:21
Igår var vi och tittade på Haissam och Fannys lilla flicka, hon va så söt. Yosef's framtid fru, som ännu inte har ett namn. Ska bli kul och mysigt att umgås med Fanny och bäbisen så småningom.
Ja just de nu kan jag juh visa presenten vi gjorde till dem, en blöjtårta.. den vart riktigt uppskattad =)
De va många som inte ens trodde att vi hade gjort den.


Den här innehåller:
2paket blöjor
1 filt
1 par byxor
1 klänning
1 par tossor
1 handskallra
1 gosedjur
2 oljor
och ett kort med lite rabattkuponger på blöjor.

Nu till nåt annat.. jag pratade med Ida igår och vi kom in lite på utbildningar.. Jag känner mig riktigt sugen på att plugga till undersköterska eftersom jag skulle vilja jobba på neontal eller förlossning, men vill ändå inte bli sjuksköterska eller barnmorska. Plus att jag får en bredare marknad som både barnskötare och undersköterska.
De enda som krånglar till de lite är att de ingår praktik på utbildningen, måste juh då lyckas kombinera praktik med jobb men de borde juh inte vara helt omjöligt. 2 av kurserna som ingår har jag läst också. Så jag siktar in mig på att börja i höst och då är jag fortfarande mammaledig också =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0