1 års kalas nr.2

2010-07-06 ♥ 00:07:20
Igår hade vi kalas med älsklingens familj, vi var hos Khalil&Gabbi. De var en toppen dag med underbat väder, grillning och fika. Yosef fick ännu mer fina presenter.

 

Yosef's fina presenter:


Trehjuling från Khalil&Gabbi med 3 olika ålderslägen


Denna roliga bok som kan plocka ut olika lastbilar från + pengar från Faster Heba+ familj

Presentkort från Lindex från Yosef's farmor&farfar


En talande gåvagn ifrån oss, som man kan lära sig sånger, siffror, djur och deras läten har säkert glömt nåt.
Och imorgon på hans faktiska födelsedag ska han få en till present från oss... ni får vänta och se ;)

Imorgon kommer Ann-Sofie och Karin hit för att fira Yosef =) ska bli jätte kul.. var ett tag sen man träffade dom.

På tal om nåt annat... för 1 års sen vid 02.00 tiden började mina värkar som jag inte ens fattade var värkar... för snart 1 år sen mötte jag mitt livs kärlek. Tiden har verkligen gått fort och Yosef har utvecklats så himla mycket.
Älskar dig över allt annat min son, mamma är så stolt över dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0