Lärt sig

2010-07-06 ♥ 22:26:23
Har glömt berätta att Yosef började krypa ordentligt när han var 11mån.. haah latmasken fast han ålar helst fortf.

Han har blivit jätte busig nu, tjuter till och spänner kroppen så fort han inte får som han vill... han "pratar" jätte mycket, har börjat peka på saker och reser och sätter sig upp hur lätt som helst mot alla möbler.. och går längs möblerna.

Dagisplats har han också fått... den 13/9 börjar han ev... kanske den 20/9.
Jag håller på och letar nytt jobb närmare, ett deltidsjobb för jag ska juh plugga till undersköterska med start nu i höst. Tanken är juh att jag ska plugga till barnundersköterska sen men Gabbi sa att när jag är undersköterska kan hon fixa in mig på neontalen på Danderyd =) så kanske tar en paus från pluggandet ett tag sen.

Väntar på att mina killar ska komma hem nu.. dom är och säger hej då till Yosef's farmor och farfar som åker till Libanon i 1 månad imorgon... nu har dom vart borta några timmar..saknar min bäbis jätte mycket!
Måste nog sluta kalla honom för bäbis nu, han är juh 1 år nu... NÄÄ han kommer alltid vara min bäbis.

Nu ska jag hoppa in i myspys kläder =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0