Lot's to do

2010-07-13 ♥ 11:52:10
Har tänkt blgoga flera ggr men inte så orkar eller suttit på fel data för att kunna lägga in bilder, på den bärbara finns de blåtand skit enkelt att skicka över bilder.. men sitter mest på den stationära nu.

Har haft en del att göra dom senaste dagarna.. ihelgen var jessi här vi, vi var ute och sola och bada, vi hade tjejkväll med Gabbi... vi åt en del skräpmat var iväg och grillade lite.. var jätte kul att henne här =)

Strax ska jag och Yosef åka iväg med hans faster Heba + barn och sola och bada.. hoppas jag får lite mer färg =)


Efter att Gabbi gav mig lite råd om utbildning har jag tänkt om lite och kommer nog söka till sjuksköterskeprogrammet istället.. hoppas att Ann-Sofie också kommer söka dit =)

Ne nu har jag inte tid mede här mer.. hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0