Effektiv dag (tisdag)

2010-06-30 ♥ 11:31:05
Dagen började med tvättstugan, medan tvätten hängde på tork hann vi med både tandläkaren och Ikea.
Jag har inte vart hos tandläkaren på 3-4år.. de kändes inte bra när jag gick dit. Men gick ut därifrån med ett leende på läpparna för jag hade inga hål. De är sällan jag haft de i mitt liv... jag har väldigt bra tänder helt enkelt.

Sen for vi iväg till Ikea för att köpa ett rullbord/köksö som hade rabatterat pris till den 30/6

Från 1295 kr till 595 kr.

(Skulle blivit älsklingens födelsedagspresent i Aug men men de är en annan historia)



Men som vanligt på Ikea kommer man alltid ut med mer än vad man tänkt sig... lite kökshanddukar, petskydd, leksakslåda.... och en växasäng som var på rea. De är juh inte så lång tid kvar tills de är dags att ta ner spjällsängen så vi slog till. Riktigt fin är den.

Från 1295kr till 299kr.



I måndags var jag med Nina och Vincent i Marabouparken, jätte mysig park med en lite plaskdamm för barn. Yosef älskade att plaska där i så tog med älsklingen dit igår och solade och plaskade med Yosef.




Innan vi gick hem åkte vi iväg till Netonnet och köpte en ny webcamera, våran var juh från stenåldern...
Den nya är grym.. =)




Nu ska jag fortsätta städa här hemma så de blir klart nångång.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Nu måste du ha en sida med kameran online hela tiden så man får se dig springa runt=) dock så får du vända bort den när du och Danijel host "älskar varandra". love u babygirl. the worlds greatest duckie!

2010-06-30 @ 13:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0