Tok bra

2010-06-24 ♥ 00:48:46

Tog en promenad till Solna centrum idag.. gick in på Åhlens såg att dom hade rea på regn och allväders kläder.. jag hade så klart inga pengar på mig. Fanns inte så många kvar i Yosef's storlek.. ringde älsklingen i panik och han hade inte internetdosan med sig. Så jag rusa till tunnelbanan..inom loppet av 10 min hann jag åka från Solna centrum och hem (en station) springa upp hämta pengar och ner till tunnelbanan igen och åka tillbaka till Solna centrum.

Köpte ett par regnbyxor till regnjackan vi köpte på Lindex förut (hittar inte de inlägget) Den var iaf grå vit randig. De ska han på dagis



Sen till att ha hemma köpte vi allväders jacka + byxor i samma färg



De här var precis vad vi behövde =) och nu sparade vi några 100lappar också


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0