Gekås fynd

2010-05-04 ♥ 15:41:39
Tänkte visa upp mina snygga kläder som jag köpte i Gekås igår..
 Vi kom hem med en hel del :) Har fixat och donat hela dan och är fortfarande inte klar. Ska rensa mina kläder nu så de nya får plats =)











Jag är super nöjd =) .. Älsklingen hitta lite till sig, de blev en del saker hem och mycket kläder och leksaker till Yosef.

Tack igen älskling.. Älskar dig <3

Yosef var hur duktig som helst.. gnällde lite med de släppte snabbt.. vi behövde bara stanna en gång pga honom och de var för att byta en bajsblöja och värma välling.

Kommentarer
Postat av: evelina

Älskar gekås :D

2010-06-17 @ 14:05:16
URL: http://dinmammaluktarcurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0