Ibland har man tur

2010-05-02 ♥ 16:24:17
Tog en promenad till Solna centrum för att kolla efter ett par ballerina skor behöver egentligen gympa skor men har inte råd med de just nu.. gick runt i flera skoaffärer och så kom jag in på någon sko outlet.. Hittade ett par jätte fina adidas, riktigt tjejiga för bara 400kr. Ringde älsklingen och han sa köp dom så då gjorde jag de. =)


 Snygga!!
I kassan sa hon att de bara fanns ett par i denna storlek,, snacka om tur jag hade =)
Men lite otur hade jag också.. Yosef kasta bort sin mössa =/ .. Hoppas dom har fina mössor i Ullared

Nu ska jag ta de lugnt en stund sen har jag en del att fixa inför imorgon. 5 imorron bitti bär de av =)

Kommentarer
Postat av: Emma

hur kunde han slänga bort den utan att ni visste? via vagnen utan att ni märkt eller? :P

2010-05-02 @ 18:03:07
URL: http://starkko.blogg.se/
Postat av: Marie

hej,

jag har hört om sko outlet i solna centrum men inte riktigt förstått exakt var.

ligger det i själva centrumet? vet du kanske vad den heter?

tack för hjälpen!

2010-05-14 @ 11:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0