Baby lycka

2010-10-12 ♥ 22:14:32
Nu kan vi äntligen berätta att våran familj ska utökas och Yosef ska bli storebror i vår, i slutet på April är de beräknat =)

Den här graviditeten har vart allt annan än enkel.. senast idag låg jag inne på akuten och fick dropp för att jag var uttorkad.. och de är andra gången de händer.. har inte fått behålla nåt jag ätit på flera dar.
Nu mår jag mycket bättre och hoppas att de håller i sig. Min älskling har vart underbar och tagit hand om allt när jag mått som sämst.

Jag tror att de ligger en liten flicka där inne, eftersom de sägs att flickor får en att må sämre... men vi får vänta och se =)

Älskar min lilla familj <3

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hoppas du får en liten flicka då! men de där med att tjejer får en att må sämre det är bara skitsnack.. de spelar ingen roll vad det är för kön alls! ja kräktes som faaan med Theo o fick inte behålla något, medan med alva mådde ja inte alls lika illa.. de beror på graviditeten inte könet på barnet! lycka te iaf :)

2010-10-12 @ 23:51:34
Postat av: pappa

haha lynne drömde om att du var gravid när hon var här i september.Och att det ska bli en tjej

2010-10-15 @ 18:40:55
Postat av: Annica

Pappa - Hon berättade de för mig på facebook.. och jag va juh gravid då när vi sågs..hoppas hon har rätt om att de är en tjej också =)

2010-10-15 @ 22:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0