Yosef&Bröllop

2010-10-06 ♥ 11:24:39
Nu var de riktigt länge sen jag bloggade, får se om de blir ett kort ett långt inlägg


Yosef går för fullt, de känns som att han alltid har gått och inte att för bara några månader sen kröp han runt här hemma. Han snappar upp nya saker hela tiden och gör oss så stolta =) .. Han går sin tredje vecka på dagis nu, vissa dagar går jätte bra vissa dagar är han lite lessen. Han går 3 dagar i veckan, 2 korta dagar och 1 lite längre så att jag ska hinna plugga lite. De är så tomt här hemma utan honom, längtar varje gång tills jag ska hämta honom.
I söndags hände en lite olycka, Yosef tappa balansen och föll rakt i i tv bänken och fick ett jack i pannan.. de forsade blod jag fick panik, tur att älsklingen är lugn. Vi åkte in till akuten och som tur var behövde han bara tejpa. Idag ska vi ta bort tejpen.. hoppas såret ser bra ut, på sjukhuset sa dom att de inte kommer synas.

Yosef har fått jääääätte lockigt hår nästan som när jag var liten.. han e så söööt i de =)

Annars... vi har vart och beställt ringar, jag har fått en jätte fin ring av min älskling, hans ring är också fin men min är finast (och dyrast) haha =P .. Ni får se bild på våra ringar när vi gift oss =) .. Knappt en månad kvar <3

Har beställt hem en klänning men är inte helt hundra på den än..får se om jag hittar nån annan.. och skor måste jag hitta.. och nånting fint till Yosef också =)

Är suuper nyfiken på möhippan som Sanna planerat men som jag inte vet ett skit om... Hoppas iaf att som är bjudna kommer!!

Nu måste jag gå och städa lite

Älskar mina killar över allt annat <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0